Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych ( RODO ).

W przypadku konieczności zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zapraszamy do...

Jak działa Kreator stron WWW?

Chciałbyś zobaczyć jak działa Kreator stron WWW dostępny w cPanelu ? Oto krótka prezentacja:  

Czy jest limit ilości domen, które można podpiąć do danego pakietu hostingowego?

Żadne konta hostingowe nie mają takiego limitu. Można podpiąć dowolną liczbę domen, tworząc...

Zapomniałem hasła do poczty e-mail. Co zrobić?

W każdym momencie mogą Państwo zmienić hasło dla wybranej skrzynki pocztowej z poziomu cPanelu....

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich (CA) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard?

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich ( CA ) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard ?-----BEGIN...